Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
9:00 - 16:00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
28.10.2021
Skupina na Facebooku
Staňte se členem naší skupiny na Facebooku. číst celé
30.06.2021
Swap - výměna zboží
Máte doma oblečení, které je dětem malé, nebo hračky, se kterými si už nikdo nehraje? Vyměňte to! číst celé
Zobrazit všechny články

 

 

Jak vybírat zboží

Vyhledávání zboží

Filtorovat a vyhledávat zboží můžete několika způsoby:

  1. Kategorie - naleznete jej v horní liště. Může si zvolit přesně typ zboží, o které máte zájem (např. Oblečení > dívčí > trika, tílka)
  2. Velikost oblečení - ve vámi vybrané katagerii - nemusíte dávat podkategorie ale zůstat v hlavní kategorii OBLEČENÍ a zobrazí se vám vše - poté klikněte na tlačítko "Upřesnit parametry", kde si zvolíte vámi požadovanou velikost.
  3. Stejně tak můžete filtorvat i ostatní parametry - Stav, Výrobce a Materiál
  4. Vyhledávat zboží můžete také ve vyhledávači v horní liště zadáním klíčového slova.
  5. Zadat si můžete také vámi upředněné zboží - Nejnovější, Nejlevnější a Nejdražší.

Stav zboží

Zboží je označeno ve výpisu zboží následujícími štítky. Když zboží rozkliknete do detailu, najdete detailní popis. Pokud má zboží nějaké vady, jsou vždy uvedeny v popisu.

Nové zboží s visačkou

TOP stav - téměř jako nové, žádné nebo minimální známky používání, bez vad.

Výborný stav - zboží používané, běžné známky používání, bez výrazných vad.

Dobrý stav - zboží hodně používané, může mít menší i větší vady

Velikosti oblečení

Velikosti oblečení jsou pouze orientační. Uvádíme velikosti, které jsou napsány na cedulce. Pokud je velikost výrazně jiná, snažíme se správně zařadit. U jednotlivých výrobců se mohou velikosti lišit. Stejně tak může mít na velikost vliv předešlé praní či šušení v sušišce. Vzhledme k tomu oblečení přeměřujeme, podívejte se prosím na uvedené rozměry, zda vám bude vybrané zboží sedět.

Pokud nebude i tak oblečení sedět, můžete oblečení do 14 dnů od koupě vrátit, nebo v případě, že jsme pochybily a uvedené rozměry se liší od skutečnosti, můžete zboží reklamovat.

Dětské oblečení

TIP: Pokud si nejste velikostí jistí, kupujte raději o číslo větší. Vaše děti do větší velikosti rychle dorostou.

Dámské oblečení

Pánské oblečení

Nákup a vložení do košíku

Zboží můžete vložit do košíku buď ve výpisu zboží, nebo v detailu zboží tím, že kliknete na tlačítko "koupit". U bazarového zboží nelze zakoupit více než jeden kus, protože každý kousek je originální. I když se může stát, že budeme mít stejné zboží např. dvakrát, může být v jiném stavu, proto i dva stejné bazarové produkty musíme vložit jako dvoje rozdílné zboží.

U nového zboží můžeme mít i více kusů, ale u většiny nového zboží se jedná o outlet, tedy také máme od každého jen jeden kus.

Po přesunutí zboží do košíku se můžete vrátit zpět k vybárání dalšího zboží, nebo zvolit způsob dodání a platby.

Poté vyplňte údaje nutné k doručení zásilky.

Dokončete objednávku. O všem dalším postupu budete informování emailem.

Rezervace objednávky

Objednávku vám v případě platby předem automaticky rezervujeme 5 dní. Pokud čekáte např. na mateřskou, počkáme vám s platbou maximálně 10 dní. Pokud máte zájem o rezervaci, napište prosím piř objedávání do poznámky, kolik dní na vás objednávka počká. V případě, že platbu neuhradítě v čase, na kterém jsme se dohodnuli, zapíšeme se vás na náš black list a již nikdy vám rezervaci objednávky neumožníme.

Sloučení objednávek

Pokud jste na něco zapomněli, a my jsme ještě objednávku neexpedovali (tzn. balík jsme ještě nezabalili nebo nepředali dopravci), můžete si ještě do objednávky něco přihodit.

Jednoduše vytvořte novou objednávku a poté zvolte dopravu osobním odběrem. Způsob platby můžete vybrat stejný, jako předtím, nebo jiný. Do poznámky uveďte, že chcete objednávku sloučit s objednávkou číslo ............(číslo vaší první objednávky).

Jelikož někteří dopravci jsou omezení dle váhy a rozměrů, je možné, že kvůli přidanému zboží budeme muset využít jiného, tzn. dražšího dopravcem. V tomto případě vás požádáme o doplatek za dopravné na náš bankovní účet.

Pokud už jsme vám objednávku expedovali (tzn. že jsme už objednali dopravu), a vámi vybrané zboží přesahuje váhu či rozměr původně vybraného dopravce, už s tím bohužel nemůžeme nic udělat a další objednávka vám bude odesála se započtením dalšího dopravného, děkujeme za pochopení.

Sledování snížení ceny

I když se většinou nevyplácí moc dlouho čekat - ty pěkné kousky mohou zmizet rychlostí blesku! Přesto si můžete u každého kousku nastavit Hlídacího psa a hlídat snížení ceny. Upozornění vám přijde na e-mail. 

Stačí kliknout na Hlídat cenu / dostupnost u vybraného zboží.

Podrobný návod, jak si Hlídacího psa nastavíte, najdete ZDE

Otevřená objednávka

Právě jsme přidali nový kousek a vy ho prostě musíte mít! Jenže se vám nechce platit doprava kvůli jedné věci? Tak právě pro vás je tu otevřená objednávka.

Jak na to?

První objednávka

1. Přihaste se nebo registrujte - pro vytvoření otevřené objednávky musíte být naším registrovaným zákazníkem. Je to kvůli přehlednosti objednávek. Pokud nejste u nás zaregristovaní .... jsme pro vás připravili podropný návod, jak na to.

2. Vámi vybrané zboží přidejte do košíku a pokračujte v objednávce.

3. Zvolte si způsob dopravy.

4. Zvolte bezhotovostní platbu. Otevřená objednávka musí být vždy zaplacena, nelze ji tedy platit DOBÍRKOU či HOTOVĚ NA POBOČCE.

5. Ve 3. objednávkovém kroku v levé spodní části stránky zaškrtněte políčko Zadat poznámku. Poté do políčka napište, že chcete OTEVŘENOU OBJEDNÁVKU.

Další objednávka v otevřené objednávce

Pro vytvoření další objednávky se musíte znovu přihlásit. Na zaslání další objednávky máte 2 měsíce od vytvoření první.

Jako způsob dopravy vyberte OSOBNÍ ODBĚR. Nebudete tak znovu platit dopravu, kterou už jste uhradili v první objednávce. V případě, že další vybrané zboží nebudeme moci odeslat dopravcem, kterého jste předtím vybrali (např. kvůli větší váze nebo většímu rozměru), dáme vám o tom vědět a vy už jen doplatíte zbývající částku, pokud bude dopravné dražší.

Do poznámky o objednávce napište, že se jedná otevřenou objednávku číslo.... Číslo objednávky naleznete ve vašem zákaznickém účtu. Pokud nebudete moci číslo obj. najít, připište nám to do poznámky a my už si objednávku dohledáme.

Pokud už budete chtít objednávku odeslat, napište nám do poznámky, že chcete objednávku uzavřít.

Objednávku klasicky odešlete a bezhotovostně zaplaťte.

 

Podmínky otevřené objednávky

Objednávku vám necháme otevřenou 2 měsíce. Po tuto dobu můžete vytvořit tolik objednávek, kolik jen chcete. Pokud do dvou týdnů od vytvoření neuzavřete další objednávku, upozorníme vás na to e-mailem. V případě, že doba přesáhne dva měsíce, také vás upozorníme a v případě, že se nedomluvíme jinak, objednávku odešleme.

Hodnota jednotlivých objednávek se nesčítá pro dopravu zdarma. Nelze tedy uplatnit dopravu zdarma nad rozhodnou částku. To lze pouze v případě, že první objednávka tuto částku překročila.